Regulamin

Regulamin księgarni internetowej portalu wolnomularstwo.pl


Dostawa i czas realizacji zamówienia
Książki na terenie kraju dostarcza Kurier48 oraz InPost (Paczkomaty Inpost).
Przekazanie zamówienia do realizacji następuje najpóźniej w ciągu 72 godzin od momentu jego złożenia lub odnotowania wpłaty na koncie.
Do okresu oczekiwania na przesyłkę należy doliczyć czas dostarczenia zamówionych książek przez kuriera (od 1 do 3 dni roboczych).

Ceny dostawy:

Kurier48 (Poczta Polska): 15,75 zł
Paczkomaty Inpost: 16,80 zł

Podmiot odpowiedzialny:

ABRAXAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Targowa 84/14,

03-448 Warszawa

NIP: 1133104489
REGON: 526047201

telefon: 798 933 153

mail: redakcja@wolnomularstwo.pl

Dostępne metody i koszty dostawy:

Kurier48 (Poczta Polska): 15,75 zł
Paczkomaty Inpost: 16,80 zł

Numer konta:
ABRAXAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
mBank 66114020040000330284025795

Podmiot świadczący obsługę płatności online:

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU

Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:

* Visa

* Visa Electron

* Mastercard

* MasterCard Electronic

* Maestro

Zwrot środków

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Czas realizacji zamówienia:

czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Uwaga!
Jeśli po 2 tygodniach od złożenia zamówienia z opcją przedpłaty, przelew nie wpłynie na konto wydawnictwa, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Anulowanie zamówienia i reklamacje.
Zamówienie można anulować w ciągu 12 godzin od momentu jego złożenia.
Po upływie tego czasu ewentualne anulowanie rozpatrywane będzie indywidualnie – w zależności od stopnia realizacji zamówienia. W razie braku możliwości anulowania kosztami przesyłki lub transportu obciążony będzie zamawiający.
Odpowiedzialność za uszkodzenia oraz braki w zamówionym towarze ponosi wydawnictwo.
Reklamacje prosimy zgłaszać na adres: redakcja@wolnomularstwo.pl

Możliwość odstąpienia od umowy przez Klienta

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

Przetwarzanie danych osobowych

W czasie korzystania z naszego sklepu internetowego i strony internetowej możesz zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych:

W przypadku rozpoczynania subskrypcji naszego newslettera koniecznością jest podanie adresu e-mail.

Pełne dane będą konieczne w przypadku rejestracji (zakładania konta) w sklepie. To etap niezbędny w celu realizacji ewentualnych zamówień oraz korzystania z niektórych promocji i rabatów.

Pełne dane osobowe będzie trzeba podać w przypadku składania zamówienia w naszym sklepie (o ile wcześniej nie zarejestrowałeś własnego konta – w tym przypadku dane do zamówienia zostaną pobrane z tego konta). To etap niezbędny w celu rejestracji zamówienia.

Niepodanie wymaganych danych spowoduje niemożność dokonania czynności, których dotyczyły.

Administratorem Twoich danych osobowych, przekazywanych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, jest ABRAXAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z którym możesz skontaktować się pisemnie pod powyższym adresem lub przy pomocy poczty elektronicznej: redakcja@wolnomularstwo.pl

Dane osobowe, którymi dysponujemy, wykorzystywane są przez nas w oparciu o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Gromadzone przez nas dane wykorzystujemy do obsługi konta klienta w sklepie oraz prawidłowej realizacji umów sprzedaży, w szczególności zawierania umów, dokonywania zapłaty za zakupione produkty, powiadamiania o etapach realizacji zamówień, procesie reklamacji, kontaktu w sprawie umów i dostępności produktów, właściwego adresowania przesyłek oraz kompleksowej obsługi klienta, a także przesyłania informacji o nowych publikacjach oraz prowadzenia działań promocyjnych i reklamowych. Zebrane dane są przez nas przechowywane do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie.

Wszystkie dane osobowe, którymi dysponujemy, są odpowiednio zabezpieczone, a ich jedynymi odbiorcami są podmioty, które współpracują z ABRAXAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w celu realizacji powyższych zadań, w szczególności firmy kurierskie, usługodawcy świadczący usługi rozliczeniowe oraz obsługujący procesy związane z przesyłaniem newsletterów oraz powiadomień o procesie realizacji zamówień.

Dostępne nam dane osobowe naszych Klientów nie są sprzedawane innym osobom czy firmom!

Pamiętaj, że zgodnie z RODO masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia swoich danych osobowych i wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych.

Dane osobowe, podawane przez naszych Klientów w częściach sklepu i stronu, pozwalających na interakcję z użytkownikiem (np. opinie o produktach) są widoczne jawnie dla wszystkich czytających te strony sklepu.
Nie mamy żadnej możliwości filtrowania ich i zabezpieczania przed nieuprawnionym wykorzystaniem przez podmioty trzecie.

Zastrzegamy sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości e-mailowych, osobom które zarejestrowały swoje konta w naszym sklepie i na stronie (punkt ten nie dotyczy pozostałych naszych klientów, składających zamówienia bez rejestracji konta w sklepie). E-mailing może zawierać zarówno informacje bezpośrednio dotyczące działalności naszego wydawnictwa (np. promocje, nowości w ofercie, organizowane przez nas wydarzenia kulturalne), jak i te z nim nie związane (np. informacje o naszych patronatach prasowych).

Pragniemy podkreślić, iż dokładamy wszelkich starań, aby e-mailing nie był dla Was uciążliwy, ograniczamy jego objętość i wysyłamy go tylko gdy to konieczne.

Polityka prywatności

Korzystając ze stron naszego portalu i sklepu internetowego, wyrażasz jednoczesną akceptację zasad naszej polityki prywatności.

Wraz z naszymi partnerami uzyskujemy dostęp do informacji zawartych na urządzeniach, takich jak pliki cookie a także przechowujemy je, i przetwarzamy dane osobowe, np. unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane za pośrednictwem urządzeń w celach opisanych niżej. Wystarczy kliknąć któryś z przycisków poniżej, aby wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w wymienionych celach przez oraz naszych partnerów. Można również nie wyrazić zgody lub uzyskać dostęp do szczegółowszych informacji oraz zmienić swoje preferencje przed wyrażeniem zgody lub też odmówić jej wyrażenia. Preferencje będą miały zastosowanie wyłącznie do tej witryny. Trzeba pamiętać, że niektóre rodzaje przetwarzania danych osobowych mogą nie wymagać zgody użytkownika, lecz ma on prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu.

więcej o polityce prywatności można przeczytać tutaj.

Zasady postępowania reklamacyjnego

ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROT TOWARU


Dokonując zakupu w sklepie internetowym wolnomularstwo.pl Kliant ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Możesz dokonać zwrotu całego lub części zamówienia. Pamiętaj, że zwracany towar musi być pełnowartościowy.

Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powiadom nas o swojej decyzji w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia. Możesz nam ją przekazać wysyłając odpowiedni formularz na adres redakcja@wolnomularstwo.pl, a zwracane towary (wraz z formularzem)  nalezy wysłać samodzielnie na adres magazynu:

IMKER

Brody Małe, nr 2c,

22-460 Szczebrzeszyn

Prosimy o zamieszczenie na opakowaniu zewnętrznym przesyłki numeru zamówienia oraz dopisku „Odstąpienie od umowy”

W przypadku odesłania produktów samodzielnie (na własny koszt), zwrócimy koszt  dostawy przesyłki do magazynu w wysokości najtańszego sposobu dostawy aktualnie oferowanego przez Sklep.

Po otrzymaniu od Ciebie towarów wraz z formularzem odstąpienia od umowy, w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy,dokonamy zwrotu wpłaconych środków. Zwrócimy je stosownie do sposobu płatności jaki wybrałeś na etapie składania zamówienia, tj.:

  • na numer konta (lub karty), za pomocą którego dokonałeś zapłaty za zamówienie – jeśli zamówienie było opłacone z góry,
  • na numer konta, który wskazałeś na formularzu zwrotu – jeśli zamówienie było opłacone przy odbiorze (prosimy o czytelne wpisywanie numerów rachunków bankowych)

Uwaga:

W określonych przypadkach, wskazanych w Regulaminie, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. 

Wzór formularza odstąpienia od umowy:

https://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216

Wypełniony formularz prosimy wysłać na adres mailowy redakcja@wolnomularstwo.pl, a zwracane towary (wraz z formularzem) prosimy odesłać na adres naszego magazynu:

IMKER

Brody Małe, nr 2c,

22-460 Szczebrzeszyn

Miejscowość, data:
Imię i nazwisko:
Adres:
Adres e-mail:
Numer telefonu:
Numer zamówienia:
Data odbioru zamówienia:

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

1.(nazwa produktu, index):

2.(nazwa produktu, index):

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:
Posiadacz rachunku:

……………………………
Podpis konsumenta

REKLAMACJE


Zamawiając produkty w sklepie internetowym wolnomularstwo.pl, prowadzonym przez Libertago Anna Rosińska, masz prawo do złożenia reklamacji, gdy produkt jest wadliwy, lub nie spełnia warunków zawartej umowy.

Aby złożyć reklamację wypełnij odpowiedni formularz i odeślij go do nas na adres mailowy redakcja@wolnomularstwo.pl

Reklamowane towary (wraz z formularzem) należy wysłać samodzielnie na adres naszego magazynu:

IMKER

Brody Małe, nr 2c,

22-460 Szczebrzeszyn

Prosimy o zamieszczenie na opakowaniu zewnętrznym przesyłki numeru zamówienia oraz dopisku „Reklamacja”

Możesz skorzystać z gwarancji producenta – jeśli taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny, lub z rękojmi – jeśli towar ma wadę (w tym przypadku na złożenie reklamacji masz 2 lata, licząc od dnia odbioru zamówienia).

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów i formularza z opisem przyczyny reklamacji i oczekiwań dotyczących sposobu jej rozpatrzenia.

Skontaktujemy się z Tobą po rozpatrzeniu reklamacji.

Dla każdej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji – zgodnie z Twoim wyborem wymienimy towar na wolny od wad, zwrócimy środki, naprawimy lub obniżymy jego cenę, chyba, że naprawa lub wymiana na nowy będą niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów (np. jeśli nakład zakupionego przez Ciebie towaru zostanie wyczerpany). W takim przypadku masz prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy

Wzór formularza reklamacyjnego:

https://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1207

 Zachęcamy też do zapoznania się z naszą polityką prywatności: